Reklama w radiu i jej skuteczność

Reklama w radiu i jej skuteczność

Słuchanie radia to czynność, którą wiele osób bardzo często wykonuje niejako „w tle” innych działań. Podczas jazdy samochodem, podczas wykonywania porządków domowych, na działce, w pracy. Radio towarzyszy nam niemal wszędzie, a muzyka i różnorodne audycje korzystnie wpływają na nastrój i dobre samopoczucie. Media jednak rządzą się swoimi prawami i aby użytkownicy w większości przypadków mieli do nich darmowy dostęp, muszą one w pewnym sensie same na siebie zarobić. Jednym…

Reklama restauracji poprzez content marketing

Content marketing to strategia, która przy użyciu przyjaznych i wartościowych treści pomaga zainteresować konkretną grupę odbiorców. Przemyślane i kreatywnie przedstawione informacje potrafią przemienić błyszczący kamień w prawdziwy klejnot koronny. Czy wszystkie obiekty i usługi można zaprezentować tak, by wydały się one atrakcyjne szerokiej publiczności? Zdecydowanie tak. Czy dotyczy to również restauracji? Istotnie. Co sprawia, że lokale serwujące określony rodzaj posiłków pękają w szwach, podczas gdy inne nie cieszą się renomą?…

Internet i co dalej? Gdzie reklamować się poza siecią?

Internet zdaje się nie mieć końca, a reklama w sieci kusi mnogością formatów i precyzyjnym targetowaniem. Co jeśli, jednak działacie prężnie w marketingu online i szukacie nowych kanałów dotarcia offline. W jaki sposób reklamować się poza światem online? Mamy kilka podpowiedzi, dzięki którym odnajdziecie pomysł na przeprowadzenie efektywnych działań marketingowych poza wirtualną rzeczywistością. Prasa, radio, a może telewizja? Mówi się, że jeśli nie ma Cię w Internacie to nie istniejesz….

Jak stosować hashtagi?

Działając w social mediach z pewnością niejednokrotnie ma się do czynienia z hashtagami. W ostatnim czasie można zaobserwować, że stosuje się coraz częściej. Wielu influencerów decyduje się nawet zrezygnować z contentu na rzecz oznaczenia wpisu właśnie charakterystycznym hashem. Nazwa hashtagów to połączenie dwóch określeń hash oraz tag, czyli kratka i znacznik. Każde tego rodzaju oznaczenie poprzedza się płotkiem czy też kratką #. Czym jest hashtag? Hashtagi wykorzystuje się do organizowania…

Klienci kochają GRATISY, czyli czym kusić w e-commerce

Prezent prezentowi nie jest równy, a klienci stają się coraz bardziej wymagający. Czym, więc kusić użytkowników do sfinalizowania zakupów? Jak wyeliminować porzucone koszyki i zwiększyć współczynnik konwersji? Mamy kilka drobnych podpowiedzi. Rabat to zawsze najlepsza przynęta, bo przecież najlepszym podarunkiem są pieniądze. Jednakże umowy handlowe lub strategia działania nie pozwala nam na zaniżanie cen, trzeba szukać innych sposobów na to, żeby użytkownicy stali się klientami. Jakie upominki mogą przyczynić się…

Marketing lokalny czy krajowy?

Można się promować w sieci na dwa sposoby, czyli wśród odbiorców lokalnych i tych, którzy kupują niezależnie od lokalizacji sklepu, na terenie całego kraju. Która forma promocji jest bardziej skuteczna i kiedy warto się na nią zdecydować? Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony, o czym warto pamiętać przed wyborem konkretnej strategii marketingowej. Plusy marketingu lokalnego Na promocję lokalnie najczęściej decydują się ci biznesmeni, którzy albo dopiero zaczynają…

Promocja wydarzeń sportowych

Branża sportowa w ostatnich latach zbiera największe żniwa. Sport stał się sposobem na stres, zabawę, ale i pasją. Coraz więcej osób biega, jeździ rowerami, pływa czy uprawia nordic walking. W tej branży jedynym ograniczeniem jest ludzka wyobraźnia. Każdy może uprawiać sport i zarażać nim swoje otoczenie. Tak to zresztą zazwyczaj się odbywa. Zamiłowanie do danej dyscypliny rodzi się dzięki komuś lub w wyniku czegoś. Sport stał się lekarstwem na wszystko….

Jak budować wiarygodność w Sieci?

Wiarygodność to jeden z najważniejszych elementów. Bardzo łatwo zyskać wielu obserwatorów naszej strony. Jeżeli jednak nie będziemy nic ciekawego prezentowali, to równie szybko stracimy potencjalnych odbiorców naszych produktów. Numer 1 – zaufanie Wielu klientów mających dostęp do firmowych stron www zastanawia się nad swoim bezpieczeństwem. W szczególności, jeżeli mają dokonać transakcji online. Każda marka musi więc zrobić wszystko, aby zdobyć ich zaufanie. Zdobycie wiarygodności klientów sprawi, że będziemy mogli cieszyć…

Do czego najlepiej wykorzystać Twittera?

Twitter to jeden z aktualnie najszybciej rozwijających się serwisów społecznościowych. Faktem jest, że choć nadal jest w cieniu starszego kolegi – Facebooka, to zaczyna deptać mu po piętach. Portal ma obecnie około 330 milionów aktywnych użytkowników, którzy wysyłają średnio 500 milionów tweetów dziennie. Platforma ta automatycznie jest coraz częściej wykorzystywana jako narzędzie marketingowe przedsiębiorstw, ponieważ umożliwia mikro-blogowanie na ogromną skalę! Do czego jeszcze można wykorzystać Twittera i na co zwrócić…

Platformy sprzedażowe online. Czy warto iść tą drogą?

Rozwój sektora e-commerce sprawia, że coraz więcej firmy swoją stacjonarną działalność przenosi do świata wirtualnego. Otwiera się coraz więcej sklepów online, które szturmem podbijają rynek. Wbrew pozorom większość wcale nie została postawiona na dedykowanym oprogramowaniu stworzonych na miarę potrzeb, ale opiera się na gotowych platformach sprzedażowych o różnym stopniu zaawansowania i zróżnicowanej funkcjonalności. Zastanawiacie się, jak stworzyć sklep na gotowej platformie sprzedażowej? Mamy kilka podpowiedzi. Tylko niewielka ilość sklepów w…