Brandle.pl do marketingu szeptanego? Opinie o brandle (pozytywne)

Zmęczony marketingiem szeptanym/buzz marketingiem i współpracą z freelancerami? Niezadowolony z powodu braku miarodajnych wyników? Zmartwiony brakiem profesjonalizmu wykonawców? No i oczywiście męczy Cię, całkowity brak dobrze przygotowanych raportów? Gdy masz już dość pracy wykonywanej w pośpiechu, pozbawionej przemyślenia i niepozwalającej zmierzyć wyników, to z pewnością ucieszy Cię wiadomość, że na horyzoncie pojawiła się iskierka nadziei. Jest nią brandle, czyli narzędzie niezbędne każdej firmie i agencji marketingowej. Według niektórych wnosi klasę usługi na kolejny poziom,…

Czy warto założyć firmowego bloga?

Blog firmowy jest coraz częściej wykorzystywaną formą marketingu. Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że internetowe treści nie mają za wiele wspólnego ze sprzedażą, ale to tylko pozory. Jest mnóstwo argumentów za tym, by założyć blog firmowy. Przedstawiamy 7 najważniejszych z nich. Blog pozwala na pozycjonowanie na frazy z tak zwanego długiego ogona Algorytmy Google z reguły bardzo dobrze premiują blogi i wpisy blogowe, zwłaszcza, gdy są one dobrze…

Amplifying internetowy – nieinwazyjny, transparentny i etyczny

Amplifying internetowy są to działania zmierzające do bezpośredniej interakcji z konsumentami, dlatego nierzadko porównywany jest z marketingiem szeptanym. Nie jest to do końca właściwe. Istnieje kilka znacznych różnic między tymi pojęciami. Zasadniczą różnicą jest fakt, że w marketingu szeptanym interakcja polega na umieszczeniu wpisu na forum tak, aby jak największa liczba użytkowników odwiedzających dane miejsce, mogła go zobaczyć. Inaczej sytuacja się przedstawia w amplifyingu internetowym. Tu wpis ma wywołać burzę…

Skuteczność amplifyingu w promocji marki

Nie ma jednego, idealnego narzędzia marketingowego do promocji marek. Poszukując tego najskuteczniejszego należy uwzględnić wiele rzeczy, takich jak grupa docelowa, produkt, otoczenie konkurencyjne, a także oczekiwania i nastawienie klienta. Wśród narzędzi marketingowych, które każda agencja może wybrać aby realizować cele swoich klientów, znajdują się takie które są bardziej uniwersalne, jak i te które muszą być dostosowane tylko do jednej, konkretnej grupy docelowej. Te bardziej uniwersalne, to bezsprzecznie kampanie realizowane z…

Czym NIE jest amplifying?

Rzadko piszę teksty, które z założenia mają być krytyczne. Nie lubię krytykować ani ludzi ani postaw. Wychodzę z założenia, że każdy ma prawo do własnej opinii i poglądów. Powoduje to, że świat jest różnorodny, a przez to piękny. Pod warunkiem oczywiście, że szanujemy tę różnorodność. Jednak jak wszystko na świecie, również moja niechęć do krytyki ma swoją granicę. W tym tekście chciałbym napisać kilka krytycznych słów dotyczących niektórych publikacji na…

Amplifying internetowy a realizacja celów kampanii marketingowej

Słowo Amplifying znaczy po polsku „wzmacniający”, „rozmawiający”. W kontekście działań internetowych, jest to wzmacnianie przekazu konkretnej marki, wzmacnianie jej zauważalności, wzmacnianie świadomości etc. Poprzez amplifying internetowy można więc rozumieć szereg działań marketingowych, które należy podjąć aby osiągnąć cel, który sobie stawiamy.     Wyróżnić tutaj możemy cele: Sprzedażowe – to główny cel wszystkich pozostałych działań, ponieważ w finalnym rozrachunku klientowi chodzi o zwiększenie sprzedaży; To cele, w których klientowi zależy…

Kampania amplifyingu na forach dyskusyjnych

Fora dyskusyjne to obecnie jedno z najlepszych źródeł referencyjnych dla marki, ponieważ użytkownicy, którzy rozważają dokonanie zakupu, swoje decyzje zakupowe podejmują bardzo często w oparciu o opinie, które znajdą w Internecie. Jeśli opinie o danym produkcie są pozytywne, jest duże prawdopodobieństwo, że użytkownik kupi dany produkt lub skorzysta z usługi. Jeśli jednak pojawią się jakieś wątpliwości spowodowane negatywnymi wypowiedziami, to prawdopodobnie użytkownik nie kupi produktu. Planując kampanię marketingową na forach…

Dziennikarstwo obywatelskie – jedna z form amplifyingu

Dziennikarstwo obywatelskie to trochę zapomniana odmiana amplifyingu, z którą wielu marketerów nie miało styczności. Jeszcze kilka lat temu istniało sporo platform, na których działania dziennikarstwa obywatelskiego realizowano zarówno przez samozwańczych redaktorów i dziennikarzy, a także przez agencje marketingowe, które umiejętnie przemycały tam lokowanie produktu swoich klientów. Czym jest dziennikarstwo obywatelskie? Dziennikarstwo obywatelskie, według powszechnej definicji to rodzaj dziennikarstwa uprawiany przez dziennikarzy amatorów w interesie społecznym. Pojęcie „dziennikarza amatora” nie powinno…

Czym jest amplifying?

Amplifying internetowy to jedno z ciekawszych narzędzi, które mają do dyspozycji klienci agencji marketingowych. Czasami, błędnie uważa się go za jedną z form marketingu szeptanego. Nie jest to jednak definicja, która oddaje pełnie potencjału, który drzemie w tym narzędziu. Błędne utożsamianie amplifyingu z marketingiem szeptanym może wynikać z tego, że oba narzędzia działają w podobnej przestrzeni, czyli w szeroko rozumianym Internecie. Żadne z nich nie ogranicza się do jednej konkretnej…